28. februar, 2022
V tednu od 21. do 25. februarja 2022 smo izvedli tri posvete za zaposlene v visokem šolstvu z naslovom “Hibriden študij – študij prihodnosti?”.
Pogovarjali smo se o kombiniranem učenju kot študijskem pristopu, ki je bil v visokem šolstvu znan in prisoten že pred velikimi epidemiološkimi pretresi. Posvečali smo se izzivom in priložnostim, ki sta jih prinesla tako študij na daljavo kot hibriden študij, ko zaradi ukrepov, povezanih s pandemijo, na predavanjih niso mogli biti hkrati prisotni vsi študenti. Pretresali smo, kaj je bilo v tem obdobju dobrega, kaj ne tako zelo, in kako dobre prakse prenesti v načrtovanje in izvajanje študijskega procesa v prihodnje.
Želimo si, da bi bil študijski proces fleksibilen in odziven na potrebe študentov s posebnimi potrebami in študentov nasploh. Smo pa se udeleženi strinjali, da nov, fleksibilen model kot kombinacija vseh do sedaj znanih pristopov k izvajanju študija zahteva tehtno načrtovanje, dobro tehnično opremljenost, usposobljenost tako profesorjev kot študentov za uporabo novih tehnologij in nenazadnje tudi nekoliko drugačne pedagoško didaktične pristope.
Sledi ponovna analiza izraženih stališč tako študentov s posebnimi potrebami kot tudi zaposlenih v visokem šolstvu in oblikovanje dokumenta, ki bo naslovljen na vse visokošolske institucije v Sloveniji.